Massa Crítica d’abril 2017

Varem sortir 10 ciclistes de totes les edats acompanyats per tres policies en bicicleta. El recorregut va ser probablement una mica llarg però entretengut en un matí preciós.

La premsa va venir a la Plaça d’Espanya a fer fotos i després va publicar el següent article en format paper i digital.

Última Hora (digital):
“LOS USUARIOS DE BICIPALMA AUMENTAN CASI UN 30%.

Los usuarios activos de Bicipalma han crecido un 28,36 % en 2016, respecto al ejercicio anterior. En concreto, el servicio de bicicleta pública tuvo el año pasado 2.227 usuarios, 492 más que en 2015. El número de préstamos ha crecido un 20,61 %, ya que se ha pasado de los 253.971 en 2016 a los 2010.574 del ejercicio anterior. Cada día se realizan una media de 693 préstamos.
El regidor de Mobilitat, Joan Ferrer, destaca que la bici se utiliza como medio de transporte para ir a trabajar, ya que las horas con más demanda son de 8:00 a 9:00, de 14:00 a 15:00 horas y de 7:00 a 8:00 horas, por este orden. «Bicipalma es una alternativa útil para ir a trabajar», declara. En este punto, informa que han reforzado la plantilla de Bicipalma con dos personas, con la finalidad de prestar un mejor servicio y evitar las estaciones vacías o saturadas en horas punta.”

biciutat_abril_2017_uh

Foto: Integrantes del colectivo Biciutat realizaron ayer otro recorrido reivindicativo por el centro de Palma. 02-04-2017 | Pilar Pellicer, Última Hora (digital).

 

Advertisements

Quant a BICIUTAT DE MALLORCA

Associació en defensa de la mobilitat sostenible a peu, transport públic, i en particular BICICLETA.
Aquesta entrada ha esta publicada en Massa Crítica, Recull de premsa. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s